torsdag 23 december 2010

Valpar 4 veckor

Lite nya bilder på valparna som jag tagit idag när dom är 4 veckor gamla! Dom är så goa, viftar så glatt på svansarna när dom hör min röst. 


Harry


Hope


 Humle


Kitty


Har försökt att ställa dom, men det går inte ännu!




Idag har min mamma varit här och hjälpt mig att städa lite och hon var också hundvakt när vi åkte iväg och handlade.
Mamma brukar alltid mata hundarna med godsaker, men jag sa att hon ska inte hålla på med det för hundarna blir så tjocka då. 
Men när vi kom hem och jag skulle ge valparna mat så låg det en prinskorv i valplådan! Frågade mamma om hon hade lagt den där? Men då kröp det fram att hon inte kunde låta bli att ge hundarna en varsin prinskorv, och vad gjorde Tyra då tror ni? Jo som vanligt, hon matar sina valpar med sånt hon äter själv! Men en hel prinskorv var nog lite svårt för valparna att äta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar